Klachten

Open uw mond, ook bij klachten!

De meeste patiënten zijn tevreden over hun tandarts. Wij vertrouwen erop dat u dat ook bent.
Toch kan het een keer voorkomen dat u vindt dat de tandarts, of één van onze medewerkersters, u verkeerd of onzorgvuldig heeft geïnformeerd of behandeld. Het is belangrijk dat u iets met die onvrede doet.

Bij onduidelijkheid of onvrede kunt ten alle tijde contact met ons opnemen, telefonisch of door ons een bericht te sturen via het contactformulier. Wij zullen zo spoedig mogelijk bij u terugkomen  op uw vraag.  Soms is het prettig om samen in gesprek te gaan. U kunt in dit gesprek uw vragen aan ons stellen. Wij kunnen u in dit gesprek  eventuele zaken uitleggen, met u overleggen, en indien gewenst kunnen wij u verder informeren. Er kan op deze manier gezamenlijk gezocht worden naar verheldering en/of een oplossing.

Informatiepunt en klachtenregeling:

Komt u er onverhoopt niet samen met ons uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP).
Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, KNMT.

Levert de tussenkomst van het TIP ook geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de KNMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten.